J pääsi mua ennen tänään kotiin, ja huikkasi mulle töihin Messengerin kautta, että SAY:lta on tullut paketti. Jo neljäs muistaminen tässä kuussa! Postimies oli kuulemma runnonut paketin sisään luukusta, olin ihan sydän syrjällään, että onko jotain rikkoutunut. Suorastaan lensin töistä kotiin pakettia katsomaan. Ja millaista pakettia...

SAY_lahetys2.jpg
Kirjekuoresta paljastui kaksi kuviolävistintä, heraldinen lilja (kääntyykö se Suomeksi noin? Heraldic lilya tarkoitan siis) ja lintukuvio. En ole ikinä nähnyt tuollaista suloista lintulävistäjää!

SAY_lahetys2_2.jpg
Kaksi pakettia Basic Greyn nauhoja, joita oon itsekkin monesti ihaillut nettikaupoissa, mutta koska en ole livenä nähnyt, en oo raaskinut ostaa. Säästi ihana SAY multa senkin vaivan :)

SAY_lahetys2_4.jpg
Papereita oli kuusi erilaista 6x6 tuumaista, ihania värejä! Ihan erilaisia kun mulla on aiemmin ollut (mutta silti ihan mun värisiä, niin kuin SAY sanoit)! Vinguin ääneen vetäessäni lintuaiheista A4-arkkia ulos kuoresta, se on niiiiin ihana! En varmaan ikinä raaski käyttää sitä, ellen keksi jotain kohdetta, jonka voin jättää itselleni :D

SAY_lahetys2_3.jpg
Ihan kuin tässä ei olisi ollut jo tarpeeksi - SAY oli vielä mahduttanut mukaan kaksi rasiaa erivärisiä eyeletejä ja kukka-haaraniittejä. Mistä tiesit, että just tuollaisia oon etsinyt? Viimeisen silauksen vallan täydelliselle lähetykselle antoi tagit, jotka kuulemma on scrappausta varten. Jokunen niistä tosin saattaa eksyä kortteihinkin. Siitä SAY tuskin pahastut? :)

Ihana, ihana SAY. En osannut tosiaankaan olettaa, että tässä kuussa tulisi vielä toinenkin paketti ensimmäisen paperirunsaan lähetyksen jälkeen! En tiedä miten tarpeeksi kiittää, tää oli ehdottomasti paras mahdollinen tapa aloittaa uusi viikko!