Olen muutaman viikon jo miettinyt, että millainen on mun oma skräppityyli. Tai lähinnä sitä, millainen työn jälki mua itseäni viehättää. Tänään aloin vihdoin toteuttaa uuden vuoden toivettani: nappasin kuvapinkasta kuvan, otin paperinpalalaatikon viereen, mietin kivoja värejä ja aloin vaan tehdä. Ilmeisesti mun luomisprosessi ei sittenkään vaadi pitkällistä pohtimista tuekseen, vaan parhaat tulokset syntyy ihan vaan räiskispaiskis-menetelmällä.

reunited.jpg
Kuva on aivan luokattoman huono, pyydän anteeksi! Vetoan jälleen päivänvalon puutteeseen ja lupaan, että värit on oikeassa elämässä paljon kirkkaammat ja kivemmat. Basic Greyn taustapaperille on kasattu DCWV:n kartonkeja (tahdon LISÄÄ niitä ja äkkiä, en oo yhtään tajunnut kuinka tärkeä osa niillä on tässä hommassa :D), erinäisiä osia kuviopapereita (ainakin BG ja K&Co), Queen&Co:n huopakukkia ja pieni siipale American Craftsin nauhaa. Otsikko on ensin printattu tulostuskalvolle ja sitten sipaistu kerros Making Memoriesin akryylimaalia takapuolelle, jotta teksti erottuisi paremmin.

reunited2.jpg
Koska en osaa tehdä mitään täysin ilman nauhaa ja glitteriä, liimasin pienen pätkän päivämääräleiman alle. Lisäsin Sticklesiä nauhan vaaleanturkoosien raitojen päälle, jolloin väristä tuli tismalleen sama, kuin tekstialueen piparireunuksessa. Päivämääräleima on Iconsin, se on kiva pieni setti jonka tilasin Scrapbook Expressistä syksyllä.

reunited3.jpg
Isosta kuvasta ei ehkä kunnolla näe, mutta kuvan alla keltaisessa liuskassa ovat kuvattujen kohteiden nimet, joita erottavat asteriskit. Isonsin asteriskit, tulostin ne ja käsittelin Glossy Accentsilla, joka mulla on ollut jo hyvän aikaa pääsemättä kuitenkaan käyttöön. Lopputulos on oikein kiva :) Otsikko on kiinnitetty taustaan niiteillä, jotka värjäsin pinkillä niittauksen jälkeen.

Tykkään lopputuloksesta - siinä on mun makuun sopivasti symmetriaa ja kaaosta. Ja ennen kaikkea värejä! Kuva on huono, ihan perusräiskäisy, ja kuvatekstikin on hapuilua vaan, mutta mulle tämä sivu edustaa sitä, että tutkimusmatka oman tyylin löytämiseksi on vihdoin alkanut!